Saturday, February 2, 2013

දවල් හීන ..



අවසන් අසුනේ කොනටම වී නුඹ
සරා සිහින මල් අතුරනවා
නුඹේ සිනහ මට නොවේය සිතමින්
අසුනින් අසුනට මම යනවා
තිරිංග පාරට ගැස්සෙන ඔය ළැම
මොකක්ද රහසක් පවසනවා
මා නෙත ඔබ හා යාවුණ විගසම
ඔබෙ නෙත් වෙනතක හරවනවා
නුඹෙ උණුසුම රැඳි විස්සෙ කොළය මම
පරිස්සමට අරගෙන තබලා
තිරිංග යෙදු රිය නතර කළේ ඇයි
පස්සෙ දොරින් බැලුවෙමි එබිලා
බස් නැවතුම ළඟ නැවතුණු බසයට
ගොඩවුණු නාඹර රුව දැකලා
විසල් වෙච්ච හැටි නුඹෙ ඔය ඇස් දෙක
තාමත් පෙනෙනවා මට මැවිලා
නුඹේ අසුන ළඟ තිබුණු ඉඩක ඔහු
වාඩි වුණ ගමන් තුරුල් වෙලා
ඔබෙ ඔය රතැඟිළි දෑතට සිරකර
රහසින් මොනවද පවසාලා
පැයක් තිස්සෙ මම මැවු ඒ හීනය
තත්පරයෙන් ඔහු බොඳ කරලා
ඊළඟ නැවතුමෙ නැවතුණු බසයෙන්
ඔහුත් ඔබත් දෙන්නම බැහලා ..
___________
ඒ .. ඈ බං උඹ හීන බලනවද
ටිකට් රෝලකුත් බදාගෙන ..
නැගිටහං ..
%*^)(*_$^)+_&*^(#$^*(
____________
හමගිය ඩෙනිමේ සාක්කුවෙන් ගත්
මාරු කාසි අත පුරවාලා
පා පුවරුව වෙත පා යොමු කළ මා
නැවතත් කටහඬ අවදි කලා ..
...........
ඔටුවො ඔටුවො .. පිටෝටුවො ..
ඔටුවො ... !!

No comments:

Post a Comment